مرجع سئو ایران - فول سئو full seo

یکی از مراجع سئو در ایران با توضیحات تکمیلی در مورد سئو

یکی از مراجع سئو در ایران با توضیحات تکمیلی در مورد سئو

وبلاگ فول سئو از جمله مراجع در ایران میباشد که به ارائه توضیحات تکمیلی در مورد سئو پرداخته است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس اینترنتی

https://full-seo.com

کتاب آموزش سئو مقدماتی (انگلیسی)

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۹ ب.ظ

کتاب آموزش سئو مقدماتی به زبان انگلیسی یکی از معدود کتاب هایی میباشد که میتواند به راحتی اصول اولیه سئو را به نحوه صحیح به شما آموزش دهد. این کتاب آموزش سئو به زبان انگلیسی بوده و نیاز به ترجمه خواهید داشت ، اگر تا حدودی با زبان انگلیسی آشنا هستید میتوانید با استفاده از translate گوگل به راحتی مفهوم این کتاب را متوجه شوید. البته کتاب آموزش اصول اولیه می توان یک شروعی برای کار شما باشد. اگر یک سایت دارید و تازه به فکر سئو کردن آن افتاده اید و یا حتی در زمینه سئو سررشته دارید به شما توصیه میکنم این کتاب آموزشی را حتماً مطالعه فرمایید زیرا نکات بسیاری را در این کتاب خواهید آموخت.

در این کتاب سرفصل هایی مشخص شده است تا خواننده بتواند قبل از خرید تصمیم گیری کند. شما نیز میتوانید قبل از خرید سرفصل های آموزشی کتاب را در عکس زیر مشاهده فرمایید و سپس در صورت نیاز اقدام به خرید کتاب کنید.

seo book content list - کتاب آموزش سئو مقدماتی (انگلیسی)

این کتاب آموزش سئو انگلیسی می تواند استارت شما برای یادگیری سئو باشد. در واقع شما میتوانید با این کتاب آموزشی از همین امروز کار خود را شروع کنید. بله هم اکنون این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید به بهترین کتاب های آموزش سئو دسترسی داشته باشید پس زمان را از دست ندهید و هم اکنون کتاب را دانلود کنید.

توجه داشته باشید که بسیاری از سئوکاران وب فارسی از منابع فارسی استفاده می نمایند که اصلاً درست نیست چرا که الگوریتم های گوگل همیشه ماه ها و یا حتی سال ها بعد در وب فارسی نمایان میشود پس ما چند قدمی جلوتر از دیگر کشور ها در زمینه سئو هستیم. با مطالعه کتاب های آموزش سئو انگلیسی می توانید حتی رتبه بندی سایت ها را نیز در چند سال آینده حدس بزنید زیرا بعد از خواندن این کتاب ها شما کاملاً با الگوریتم های گوگل آشنا شده اید و می دانید چند سال دیگر کدام الگوریتم در وب فارسی نمایان خواهد شد.

قیمت کتاب 1500 تومان

.jpg - کتاب آموزش سئو مقدماتی (انگلیسی)

https://full-seo.com/blog/search-engine-optimization-starter-guide

کتاب آموزش سئو مقدماتی (انگلیسی)

 

  • مرجع سئو ایران

نظرات  (۱)

  • فاکتورهای رتبه بندی گوگل
  • 200 فاکتور سئو

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی