مرجع سئو ایران - فول سئو full seo

یکی از مراجع سئو در ایران با توضیحات تکمیلی در مورد سئو

یکی از مراجع سئو در ایران با توضیحات تکمیلی در مورد سئو

وبلاگ فول سئو از جمله مراجع در ایران میباشد که به ارائه توضیحات تکمیلی در مورد سئو پرداخته است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس اینترنتی

https://full-seo.com

آیا کسی برای یادگیری یک زبان از Rosetta Stone استفاده کرده است؟
من سعی کردم با استفاده از این برنامه یک زبان جدید برای سفر کاری خود بیاموزم. آنچه اتفاق افتاده است
بیشتر بدانید
21 پاسخ
جرمی پی هریسون
جرمی پی هریسون ، مدیر عامل شرکت هاستل لایف (2016-حال)
پاسخ داده شده 67w پیش

یک شبکه خصوصی وبلاگ (PBN) می تواند یک سایت یا گروهی از سایت ها (دامنه ها) باشد که برای رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو بالاتر است.

دامنه هایی که قبلاً برای این کار استفاده شده اند ، سایتهایی هستند که قبلاً سایتهای واقعی بودند اما به فروش میرسیدند یا برای انقضا باقی مانده بودند. به عنوان مثال شرکتی مانند Blockbuster Video از تجارت خارج می شود و دامنه blockbustervideo.com یا فروخته می شود یا به حراج می رود.

دامنه ای مانند این را می توان توسط شما خریداری کرد و سپس می توانید از آن برای لینک دادن به وب سایت خود استفاده کنید.

شما این کار را می کنید زیرا سایت قبلی از پیوندهایی که به آن اشاره دارند ، ساخته شده است. سپس سایت می تواند مجدداً مورد استفاده مجدد قرار گیرد تا این اختیارات را به هر مکانی که مایل به پیوند دادن آن هستید منتقل کنید.

چگونه آنها را ایجاد می کنید؟

ایجاد PBN و استفاده موثر از آنها کمی پیچیده تر از خرید دامنه و سپس ایجاد یک وب سایت کوچک است که به سایت شما پیوند می زند.

از آنجا که Google نمی خواهد صاحبان وب سایت به دامنه های خود پیوند دهند ، آنها فیلترهایی در اختیار دارند تا از کارآمد PBN جلوگیری کنند.

نه تنها این ، بلکه اگر Google متوجه شود که از PBN استفاده می کنید ، می توانند به سایت شما مجازات کنند.

به همین دلیل است که اگر شما یک PBN را ایجاد می کنید ، مهم است که آن را به عنوان یک وب سایت مستقل ، در یک سکوی میزبانی وب سایت متفاوت از سکوی میزبانی وب مورد استفاده قرار دهید.

پس از آن شما همچنین باید PBN را آزمایش کنید تا از تأمین آب پیوند مثبت اطمینان حاصل شود. مراحل زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد که به همین دلیل من این راهنمای مفصل را ایجاد کردم .

از هر مرحله که باید در نظر بگیرید ، می گذرد ، از انتخاب دامنه گرفته تا تصمیم گیری در مورد میزبانی و نحوه ساخت و آزمایش PBN.

  • مرجع سئو ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی