راهنمای بازاریابی محلی حمایت مالی - نسخه 2018
راهنمای بازاریابی محلی حمایت مالی - نسخه 2018
SEO محلی | برندینگ | صنعت بازاریابی
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
برای بیشتر خوانندگان Moz ، بازاریابی محلی به معنای محتوا ، بررسی ها ، AdWords ، لیست های محلی و البته استناد است. اگر یک برند بزرگتر هستید ، ممکن است تبلیغات بیرونی ، رادیویی ، چاپی و تلویزیونی را نیز انجام دهید. امروز ما در اینجا هستیم تا فروتنانه اعلام کنیم که حامیان مالی محلی همچنان کاملترین کانال و مملو از فرصت هستند ، و آنها هم برای مارکهای بزرگ و هم برای کسب و کارهای کوچک ، اتصالات محلی واقعی ایجاد می کنند.
این مقاله دومین نسخه از راهنمای تیم ZipSprout برای حمایت از محلی است. ما اولین نسخه را در سال 2016 نوشتیم پس از چند ماه تأمین فعالیت های حامی مالی محلی برای تعداد انگشت شماری از مشتری. از آن زمان ، ما لیست مشتری خود را سه برابر کرده ایم و با بیش از 8000 سازمان محلی کار کرده ایم و نزدیک به 1،000،000 دلار در حمایت مالی محلی به 1300+ فرصت اهدا کرده ایم. از آن زمان ما همچنین آموخته ایم که چگونه می توان کمپین هایی را برای حضور محلی ایجاد کرد.
بنابراین می دانستیم که این راهنما به دلیل راه اندازی مجدد است.
یکی از مهمترین یادگیریهای ما در مورد دو سال گذشته ، درک حامیان مالی محلی به عنوان کانال در نوع خود است. آنها می توانند به سمت SEO محلی یا کمپین های بازاریابی محلی هدایت شوند ، اما حمایت مالی از نژادهای محلی ارتباط محلی است - و دقیقاً مانند کمپین های محتوا ، کمپین های روابط عمومی محلی یا مدیریت بازنگری ، حامیان مالی محلی مجموعه ای از کنوانسیون ها و بهترین شیوه های خاص خود را دارند.
این مقاله برای هرکسی است که به عنوان کانال بازاریابی به حمایت مالی محلی کمک کند. ممکن است آژانس ها و سازمان های سازمانی این امر را بسیار مفید بدانند ، اما ما معتقدین بزرگ در ترغیب مشاغل کوچکتر محلی به مشارکت در حمایت مالی هستیم. از آنجا خارج شوید و با همسایگان خود ملاقات کنید!
چه و چرا از حمایت مالی محلی
رویدادهای محلی ، غیر انتفاعی ها و انجمن ها یک شبکه از فرصت های جداگانه اما بسیار واقعی را تشکیل می دهند. بر خلاف کانال های دیگر ، حمایت مالی محلی از یک بستر واحد قابل دسترسی نیست ، اما ما دریافتیم که بسیاری از حامیان مالی شباهت هایی با یکدیگر دارند. این امر باعث می شود فرآیندهای توسعه یافته برای کارزارها در هر منطقه مترو کار کنند.
حمایت مالی محلی نیز کانال منحصر به فردی است که مزایای آن می تواند از دیجیتال به آنالوگ باشد: از پیوندهای محلی به یک غرفه ، از پست های اجتماعی گرفته تا ثبت نام در یک زمین فوتبال. موضوع مشترک پیوستن به جامعه با مشارکت با سازمان های محلی است ، اما خود این مزایا بسیار متفاوت است.
ما 24 مزیت بی نظیر حمایت مالی مربوط به بازاریابی محلی را شناسایی و ردیابی کردیم:
آگهی (کامل یا جزئی)
تبلیغات در برنامه رویداد
پست وبلاگ با حمایت مالی
غرفه ، چادر یا میز در هنگام رویداد
رویدادی برای حمایت مالی نامگذاری شده است
پست مهمان در وبلاگ سازمان
گنجاندن در انتشار مطبوعات
پیوند در خبرنامه ایمیل
پیوند در وب سایت
آرم روی تی شرت رویداد یا توری دیگر
لوگوی علامت گذاری
لوگو یا نام در وب سایت
نقاط رسانه ای (تلویزیون / رادیو / روزنامه)
در خبرنامه ایمیل ذکر کنید
در مواد تبلیغاتی مانند برنامه ها و سایر مواد چاپی ذکر کنید
فرصت شبکه
چیزی که از لحاظ فیزیکی (ساختمان و غیره) نامگذاری شده است برای حمایت مالی
رسانه های اجتماعی ذکر می کنند
فرصت صحبت در رویداد
کارمندان اسپانسر و اسپانسر تخفیف در خدمات / محصولات / رویدادها دریافت می کنند
اسپانسر می تواند کالا را برای کیسه های نیکی اهدا کند
پست حمایت شده (در وبلاگ یا مجله آنلاین)
بلیط های رویداد
شناخت کلامی
احتمالاً موارد بیشتری وجود دارد ، اما در تجربه ما بیشترین مزایا در این دسته اصلی قرار می گیرد. گفته می شود ، این مزایا لزوماً برای همه ...
چه کسی نباید حمایت مالی محلی انجام دهد؟
1. در صورت نیاز به بازگشت سریع ، حامی مالی محلی را انجام ندهید.
کمپین ها می توانند 1 تا 3 ماه از زمان شروع تا زمان تحقق آن طول بکشند. اگر عجله دارید که بازپرداخت را ببینید ، کافی است بودجه تبلیغ جستجوی خود را افزایش دهید.
2. اگر با مؤلفه مارک تجاری خوب نیستید ، حامیان مالی محلی را انجام ندهید.
ساختمان پیوند محلی مطمئناً می تواند اندازه گیری شود ، همانطور که می تواند میزان استفاده از کوپن ، آدرس های ایمیل برای طراحی و غیره را جمع آوری کند ... اما اندازه گیری آسانسور مارک محلی هنوز یک شکل هنری عالی نیست. نسبت دادن تبلیغات خالص به تبلیغات دیجیتال.
3. حمایت مالی محلی را با یک انتظار "یک اندازه متناسب با همه" انجام ندهید.
نکته مهم در مورد وقایع و فرصتهای محلی ، تنوع آنهاست. در حالی که برخی از مؤلفه ها می توانند مقیاس پذیر باشند ، برخی دیگر نیاز به دسترسی لمسی زیاد دارند ، بیشتر شبیه به یک کارزار روابط عمومی.
ملاحظات مربوط به آژانسها در مقابل مارک ها در کمپین های حمایت مالی محلی
آژانس ها ، به ویژه اگر آنها در حال ایجاد کمپین های حامی مالی برای چندین مشتری هستند ، می توانند یک شبکه گسترده ایجاد کرده و از بهترین فرصتهای برگشتی انتخاب کنند. حتی اگر مشارکت بالقوه مناسب مشتری فعلی نباشد ، ممکن است برای یک مشتری در کنار جاده کار کند. از طرف دیگر برندها در طی جستجوی چشم انداز و دستیابی به هدف ، هدف و هدف خود را هدفمندتر نشان می دهند. اگر آنها به سازمان هایی دسترسی پیدا کنند که به وضوح مناسب نیست ، وقت همه را هدر می دهند.
برندها همچنین باید بیشتر مراقب باشند زیرا برای محافظت از آنها یک تصویر مصرف کننده دارند. همانطور که با هر فعالیت تبلیغاتی ، دسترسی ها و اقدامات خوبی وجود ندارد که همه باید از آن پیروی کنند (احترام بگذارید ؛ از طریق ایمیل خودداری نکنید) ، اما مارک ها مخصوصاً برندهای بیشتری برای از دست دادن فرصت استفاده ندارند.
روند ما
تماس با ما
هنگامی که سازمانهای محلی را در یک منطقه مترو مشخص کردیم ، توصیه می کنیم با یک ایمیل برای معرفی خود و یافتن اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های حمایت مالی ، به این طریق دسترسی پیدا کنید. در دو سال ، تیم ZipSprout دارای 100 الگوی ایمیل مختلف است.
با استفاده از این ایمیل های اولیه ، ما سعی می کنیم بدون سردرگمی یا ترساندن شرکای جدید بالقوه ، به اطلاع رسانی بپردازیم. برخی از الگوهای منجر به این شده اند که سازمانهای محلی تصور کنند که ما از آنها برای حمایت مالی درخواست می کنیم و یا می خواهیم آنها را برای یک سرویس شارژ کنیم. اوه! آزمونهای A / B به یافتن بهترین متن برای وضوح و به نوبه خود سرعت پاسخ کمک کرده اند.
در اینجا برخی از یادگیریهای ما آورده شده است:
1. ذکر موارد مکان.
ما بهار تقریباً به 1000 سازمان شیکاگو در بهار سال 2017 رسیدیم. وقتی در ایمیل از شیکاگو نام بردیم ، میزان پاسخ دهی 20٪ افزایش یافته است.
2. اگر ایمیل به اطلاعات مربوط به حمایت مالی در سایت اذعان کند و از آنها بخواهید تأیید کنند ، ایمیلهایی که از قبل به سازمانهایی که قبلاً اطلاعات مربوط به حمایت مالی را در وب سایت های خود داشتند ، موفق ترین بودند.
این همچنین موفقیت های ما در زمینه دستیابی به موفقیت است ، زیرا این سازمان ها به طور جدی به دنبال حامی هستند (همانطور که با داشتن اطلاعات اسپانسر در سایتشان مشخص شده است). علاوه بر این ، با نشان دادن اینکه در سایت آنها قرار داشته ایم ، سطح بالاتری از قصد را اعلام می کنیم.
3. اینکه یک شماره تلفن خارج از کشور را در امضاهای ایمیل وارد کنیم یا تاثیری در میزان پاسخ آنها نداشته باشد.
در هر صورت ، نرخ پاسخ برای ایمیل هایی که شماره تلفن در آنها امضا نیست بیشتر بود ، در 41 درصد در مقایسه با 40.2 درصد.
4- در مورد دسترسی به ایمیل ها کوتاه تر بهتر است.
دو ایمیل زیر را در نظر بگیرید:
EMAIL A
سلام [NAME] ،
من هفته گذشته ایمیلی ارسال کردم ، اما اگر دلتان برای شما تنگ شده بود ، می دانستم که پیگیری می کنم. :)
من برای کمک به مشتریان شرکتی در یافتن اسپانسرهای محلی تلاش می کنم. ما یک آژانس هستیم که به مشتریان تجاری کمک می کند تا سازمان های محلی مانند [ORG NAME] را شناسایی و حمایت کنند. ما توسط مشاغلی که به دنبال حمایت مالی محلی هستند پرداخت می شود.
اغلب ، سازمان های محلی مورد غفلت واقع می شوند ، بنابراین شرکت من ، ZipSprout ، برای مشاغلی کار می کند که می خواهند به صورت محلی حمایت مالی کنند ، اما مطمئن نیستند که با چه کسی شریک شوند. برای این منظور ، من دوست دارم درباره [ORG NAME] بیشتر بیاموزم و ببینم چه فرصت های حامی مالی در دسترس شما است. آیا PDF یا لیستی از هزینه و مزایایی که می توانید از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به اشتراک بگذارید وجود دارد؟
با تشکر،
___
EMAIL B
سلام [NAME] ،
من هفته گذشته ایمیلی ارسال کردم ، اما اگر دلتان برای شما تنگ شده بود ، می دانستم که پیگیری می کنم. :)
من دوست دارم درباره [ORG NAME] بیشتر بیاموزم و ببینم چه حامی مالی در دسترس شما است. آیا PDF یا لیستی از هزینه و مزایایی که می توانید از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به اشتراک بگذارید وجود دارد؟
با تشکر،
___
در یک آزمایش 800 ایمیل ، ایمیل B 30٪ بهتر از ایمیل A انجام داد.
مطابقت: چگونه می توانم فرصتی برای حمایت مالی انتخاب کنم که متناسب با نام تجاری من باشد؟
روشهای زیادی برای ارزیابی حامیان مالی احتمالی وجود دارد.
این سؤالاتی هستند که به ما کمک می کنند تا سازمان ها با مشتری ها مطابقت داشته باشیم:
چه کسی برند شما را هدف قرار داده است (زنان ، بزرگان ، خانواده دوست ، صاحبان سگ ، والدین جدید)؟
آیا می خواهید برند خود را با یک دلیل خاص (سازگار با محیط زیست ، انجمن های حرفه ای ، بنیادهای آگاهی ، گروه های طرفداری) مرتبط کنید؟
آیا کمپین شما بر اساس مکان است؟ آیا برند خود را در یک شهر خاص راه اندازی می کنید؟ کد پستی خاص؟
کل بودجه و دامنه حمایت مالی شما چقدر است؟ بالاترین قیمت حداکثر یا دامنه قیمت یک پارامتر مفید است - و شاید مهمترین.
پس از تعیین اهداف کمپین ، فرصت هایی را که بخشی از آن بر اساس حضور آنلاین آنها است ، فیلتر می کنیم. ما علاوه بر Reach Score (جزئیات زیر) علاوه بر این به Domain Authority ، مکان ، زیبایی شناسی وب سایت و سایر حامیان مالی (رقبا و غیر رقیب) نیز نگاه می کنیم.
علاوه بر این ، ما بک لینک ها ، ترافیک ارگانیک و دامنه های ارجاع را مرور می کنیم. ما اطمینان می دهیم که این همکاری غیرانتفاعی از دیدگاه آموزش سئو اسپمزی یا بد بو نیست و یک وب سایت مکرر است که بازدید می شود. یک سازمان کوچک ممکن است تمام معیارهای دیجیتالی آبدار را نداشته باشد ، اما با سنجش حضور در رویداد یا اندازه گیری میزان ترافیک ارگانیک ، می توانیم آینده های کاملی را کشف کنیم که می توانست در غیر این صورت از دست داده باشد.
ما همچنین به حضور در رسانه های اجتماعی می پردازیم. حضور در این رویداد ، تاریخ برگزاری رویداد و میزان پاسخگو بودن این سازمان ها یا برگزار کنندگان رویداد چیست. پاسخگویی ، آموخته ایم ، یک متغیر مهم است. این می تواند نقطه تعیین کننده اتصال شما در 48 ساعت یا کمتر باشد ، برخلاف 6 ماه بعد از پرداخت.
رسیدن به امتیاز
از منظر اعداد ، Domain Authority یک روش خوب برای قدردانی از ارزش یک وب سایت است ، اما کل بحث در مورد بازاریابی محلی را بیان نمی کند. برای کمک به پر کردن شکافهایی که ایجاد کرده ایم Reach Score ، که ترکیبی از اقدامات مجازی (مانند Domain Authority) با اقدامات اجتماعی (دوستان / پیروان) و اقدامات بدنی (حضور در رویداد) است. این امتیازات بر اساس منطقه متروشان ، اشخاص را به دست می آورد ، بنابراین ما در حال مقایسه یک سازمان در لوئیزویل ، کالیفرنیا با یک در NYC نیستیم.
از مارس 2018 ، ما حدود 8000 سازمان با امتیاز معتبر Reach در چهار منطقه مترو - رالی / دورام ، بوستون ، هیوستون و شیکاگو داریم. میانگین امتیاز Reach 37 از 100 است. از 34 نوع سازمانی که ما آنها را ردیابی می کنیم ، رایج ترین آن رویداد رویداد / شرکت (میانگین امتیاز رسیدن به 38) و پس از آن گروه های مدافع (43) و تیم های ورزشی / باشگاه ها یا لیگ ها است. (22) انواع سازمان هایی که بالاترین امتیاز را دارند می توان به دولت محلی (64) ، موزه (63) و پارک و تفریح (55) اشاره کرد.
با تشکر از Reach Score ، ما بین سازمانها از شهر به شهر نیز تفاوت هایی پیدا کردیم. در رالی-دورام ، اشخاص با بالاترین میزان تمایل به سازمان های وابسته به دولت مانند اتاق های بازرگانی و بخش های پارک ها و تفریحی هستند.
در بوستون ، بیشترین میزان تمایل به سازمان های هنری ، مانند گروه موسیقی ، و همچنین انجمن های حرفه ای ، سقوط می کند. این نمره یادآوری خوبی است که هر منطقه مترو دارای یک جامعه منحصر به فرد از سازمان های محلی است. ( اطلاعات بیشتر در مورد یافته های Reach Score را در اینجا بخوانید .)
تکمیل
کمپین های ما چند ماه به طول انجامید ، از قرارداد گرفته تا حمایت مالی نهایی. اکنون میانگین میزان تحقق ما بدون توجه به اندازه پروژه ما 18.7 روز است! ماندن (مودبانه) در بالای ارتباط با سازمان های غیرانتفاعی عامل اصلی این پیشرفت بود.
ما بیشتر می دانیم که 48 ساعت اول ارسال اطلاعیه ای از حمایت مالی از طرف نام تجاری شما برای انجام سریع کمپین ها بسیار مهم است. آماده باشید تا به موقع وجوه حمایت مالی را اهدا کنید و از طریق تماس تلفنی یا ایمیل با ما تماس بگیرید و بررسی کنید که آیا این وجوه دریافت شده است یا خیر.
اشکالی ندارد که بپرسید چه زمانی می توانید انتظار داشته باشید که مزایای دیجیتال حمایت مالی به صورت زنده انجام شود و چگونه روند ساده سازی سایر تجهیزات قابل تحویل مورد نیاز برای تکمیل حمایت مالی را انجام دهید.
تیم ما با استفاده از این بهترین روشهای ساده توانسته است در یک هفته یا کمتر یک کمپین را برگزار کند.
دو مفهوم مهم برای به یاد آوردن درباره کانال حمایت از منظر تحقق:
انجام آن دشوار است. اگر پروژه شهری شما بیش از دو یا سه حمایت مالی داشته باشد ، شما برای چندین ساعت پیگیری ، یادآوری ، تماس تلفنی و غیره درگیر می شوید ، اکثر سازمانهای محلی آرزو دارند که حامیان مالی خود را احترام کنند و آنها را خوشحال نگه دارند. این گفته ، ما آموخته ایم که ادامه حرکت به عنوان یادآوری مهم برای غیرانتفاعی است. این می تواند شامل یادآوری تماس تلفنی و ایمیل برای پیوندها به صورت زنده و سایر مزایا از طریق آن شود. باز هم ، مودب و محترم باشید.
این هر چند ارزش تمام تلاش را دارد! این نشان می دهد که مارک شما اهمیت می دهد. کمپین حمایت مالی روشی خارق العاده برای پیش روی مخاطبان مورد نظر خود در مناطقی است که در سطح شخصی معنای ویژه ای دارند. و نه در یک دامنه عمومی ، بلکه به صورت محلی. حمایت محلی از پاکسازی ساحل در سانتا مونیکا این امکان را برای شما فراهم می کند که مخاطب بسیار محلی را با یک دلیل خاص در ذهن داشته باشید که در نهایت می تواند بر زندگی روزمره آنها تأثیر بگذارد ، بر خلاف همکاری با بنیاد عظیمی که از اقیانوس های تمیز حمایت می کند.
تقویت یک کمپین محلی
برخی ترجیح می دهند از حامیان مالی محلی به عنوان تلاش برای ایجاد پیوند استفاده کنند ، اما راه هایی وجود دارد - و فواید کافی برای فراتر از پیوند.
حضور در رویداد محلی
بنابراین ، بسیاری از کمپین های حمایت مالی محلی این امکان را برای حضور در رویداد دارند. ما در حال حاضر 11345 فرصت در دیتابیس خود داریم (62.2٪ از موجودی کل ما) که دارای رویدادهایی است: 5Ks ، galas ، اجرای ، رژه و حتی دربی یا دو دربی بد بو! اگر می توانید اعضای تیم محلی را ارسال کنید ، فرصت هایی پیدا کنید که با مخاطب هدف شما مطابقت داشته باشد و آن را آزمایش کنید - و دوربین خود را بیاورید تا تیم اجتماعی و برند شما مطالبی برای انتشار داشته باشد. اگر اعضای تیم محلی گزینه ای نیستند ، با یک استارتاپ قابل توجه و جاه طلبانه مانند Field Day ، که می تواند افراد محلی را به نمایندگی از نام تجاری شما ارسال کند ، در نظر بگیرید. ما چندین بار با آنها صحبت کرده ایم و آنها را سازگار و فوق العاده برای کار با آنها پیدا کرده ایم.
کوپن / دعوت نامه
یک مشتری ، FunBrands ، از اسپانسرهای محلی به عنوان راهی برای دستیابی به افراد محلی قبل از باز شدن مجدد فروشگاه ها استفاده کرد ( مطالعه کامل پرونده را در اینجا بخوانید ).
برای مشتری دیگر ، ما با استفاده از پست های چاپی و رسانه های اجتماعی برای توزیع ، کوپن های منحصر به فردی را برای هر سازمان محلی ایجاد کردیم.
نمونه ای از کوپن - از کدهای استفاده شده برای پیگیری انتساب به یک رویداد.
نتیجه گیری: حمایت مالی محلی یک کانال است
حمایت مالی یک استراتژی عملی است که ضمن در اختیار داشتن فرصت های بی سابقه ای برای مشارکت جامعه و برند سازی همسایه ، به رتبه های محلی شما کمک می کند. ما امیدواریم که این راهنما به روز شده ، یک مرور کلی عملیاتی همراه با انتظارات واقع گرایانه - و حتی الهام بخش - برای یک کمپین حامی مالی محلی در شهرهای هدف شما ارائه دهد.
تاریخ و زمان آخرین اما نه چندان مهم: مانند همه فعالیتهای تبلیغاتی ، لطفاً به یاد داشته باشید که انسانی هستید. به خاطر داشته باشید که مشاغل محلی عبارتند از پسوند زنده برند شما در دنیای واقعی. و اگر به نوعی این مقاله کافی نبود ، ما فقط The Play محلی حمایت مالی را تمام کردیم. هر خرید با مشاوره 30 دقیقه ای با نویسنده انجام می شود. ما امیدواریم که همه افراد برای خروج ، محلی شدن و پیوستن به انجمن در کانال انتخاب کنند که در واقع برای همه سودمند است.
درباره Claudia0428 -
Claudia CCO از ZipSprout است ، یک آژانس و خدمات ابزار است که به مارک های تجاری کمک می کند تا با فرصت های محلی محلی برای SEO و کمپین های بازاریابی محلی همکاری کنند. Claudia و تیم ZipSprout در حال حاضر در حال تهیه یک ابزار محلی برای حمایت از یاب برای دید بیش از حد هستند.
پست های معروف مانند این
راهنمای عملی برای بازاریابی فرانشیز: نحوه خرید مردم اکنون
الگوریتم محلی چگونه کار می کند؟ - جمعه وایت برد
Google Review Stars با افت 14٪
26
30
به موتورهای جستجوی محلی و مشتریان جدید کمک کنید تا تجارت خود را بصورت آنلاین پیدا کنند.
درباره Moz محلی بیشتر بیاموزید
نظرات 30
لطفاً نظرات خود را با دنبال کردن آداب و معاشرت در انجمن ، TAGFEE نگه دارید.
هنگامی که نظرات جدید ارسال می شود ، برای من ایمیل بفرستیدمرتب سازی بر اساس :
نظرات در پست های بیش از 30 روز بسته است. سوالی سوز داشتید؟ برای شروع مکالمه جدید به بخش پرسش و پاسخ ما بروید.
جاناتاندا
جاناتان دیاز2 سال پیش
تبلیغات محلی نیز بسیار مؤثر است ، زیرا اگر همین موضوع باشد و در یک منطقه بسیار خاص متمرکز شود ، موفقیت اتفاق می افتد. کمی شبیه به سوله های بازار است اما در تبلیغات.
من واقعاً این پست را دوست دارم ، این مرا با ایده هایی که می توانم در کار خودم پیاده سازی کنم ، تازه کرد ، همیشه چیز جدیدی یاد بگیرم.
خیلی ممنون که کلودیا رو به اشتراک گذاشتید
با احترام!
5 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
سلام جاناتان!
از نظرات شما سپاس گذاریم! خیلی خوشحالم که از خواندن لذت بردم!
راه های زیادی برای جیب زدن یک برند با یک دلیل وجود دارد ، به علاوه جمع آوری کمک های مالی و رویدادها بسیار خلاقانه هستند!
همیشه برای تبادل برخی ایده ها باز باشید!
به سلامتی،
5 0
Ankit-Mishra
Ankit Mishra2 سال پیش
هی کلودیا ،
با تشکر از راهنما و قالب نامه ، یکی که به اشتراک گذاشته اید در مقایسه با نمونه ای که قبلاً از آن استفاده کردم بهینه شده است.
ما در حال حاضر مشغول آزمایش A / B هستیم ، فقط برای اطمینان از این که در فرصت مناسب به فرصت مناسب می رسیم.
به سلامتی!
4 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
Ankit ،
بله ، تست A / B دور است! این به ما کمک کرده است تا ابتکارهای جدید را با موفقیت انجام دهیم و باعث صرفه جویی بیشتر در زمان و زمان ما شود. دسترسی ما به لطف آن بسیار بهتر است!
خیلی ممنون از نظرات شما
3 0
Aenaos
Aenaos2 سال پیش
مقاله بسیار خوب نوشته شده ما برخی از تاکتیک های پیشنهادی شما را اعمال می کنیم و مقاله شما تصمیم ما را برای ادامه کار توجیه می کند.
همانطور که قبلاً نیز گفتید ، دیدن نتایج حاصل از کسب حامیان مالی محلی ، مدت زمان زیادی طول می کشد ، و ما وقتی تصمیم داریم که تصمیم بگیریم که آیا ما هر سال کمپین های بازاریابی محلی خود را ادامه خواهیم داد یا اینکه بودجه را با تجمیع تر استفاده می کنیم ، کار دشواری را پشت سر می گذاریم. کانال بازاریابی
4 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
سلام A!
با تشکر از خواندن و برای سخنان شما! مدتی طول می کشد اما کاملاً ارزش آن را دارد که به طور صحیح با اهداف و بودجه بازاریابی شرکت مطابقت داشته باشد.
باز هم از وقت و انتقادات و پیشنهادات متشکریم!
2 0
edsonleandro
ادسون فینوتییک سال پیش
سلام آینوس. من در مورد افزایش اسپانسر برای سازمان هایی که حضور آنلاین دارند فکر کردم و می توانم برای سایت خود پیوند ، سهام اجتماعی یا مطالعه موردی برای من فراهم کنند تا بتوانم این تجربه را گسترش داده و سایر صاحبان سایت را که مایل به انجام همان کار هستند ، جذب کنم. این باید بازده سرمایه گذاری را برای شرکت های ما افزایش دهد ، فکر نمی کنید؟
1 0
LUTD
دانیل داد2 سال پیش
خیلی کامل. من عاشق پل بین دیجیتال و ملموس هستم. آیا می توانم لایک بگیرم؟
4 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
دانیل ،
از نظرات شما سپاس گذاریم! بازاریابی حامی مالی محلی به خودی خود یک کانال است.
دوباره متشکرم
3 0
Simon-DH-SEO-Services
Simon-DH-SEO-Services2 سال پیش
چه پست عالی!
همچنین ممکن است بخواهید توافق نامه های مشارکت رسانه ای را کشف کنید. ما شرکت های رسانه ای را برای حمایت از فعالیت های مختلف برای چندین مشتری تنظیم کرده ایم. هیچ چیزی در کنفرانس هایی مانند مشارکت رسانه ای ، در معرض مجانی قرار نمی گیرد. اگر علاقه مند هستید به من اطلاع دهید و من شما را راهنمایی می کنم.
در اصل ، شما از تمام هزینه های حمایت مالی / غرفه دار جلوگیری می کنید ، و برای هر کنفرانس در معرض صفحه اول قرار می گیرید.
4 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
سیمون ،
با تشکر از نظرات شما
این یک فکر جالب است.
2 0
مارتینکسم
Logopedia y Másیک سال پیش
پست خیلی خوب من فقط آن را دیدم و قصد دارم الان آن را اعمال کنم!
3 0
Claudia0428
کلودیا کروزیک سال پیش
عالی! عالیه! من خوشحالم که می توانم به سؤالات اضافی مربوط به اجرای آن ، برای تکمیل برنامه خود پاسخ دهم. : د
1 0
PromiseM
اسکات اس باتمن2 سال پیش
من به عنوان گزارشگر ، سردبیر و بازاریاب سابق روزنامه ، من از تحلیل دقیق و دقیق شما در مورد حمایت مالی محلی تحت تأثیر قرار گرفته ام.
من می خواهم بر اهمیت انتخاب در انتخاب یک طاقچه حامی که برای سایت شما بهترین کار را داشته باشد تأکید کنم. اما کمی صریح تر ، باید بگویم که حمایت مالی موفقیت آمیز نیز در انتهای دیگر کاملاً به شخص وابسته است.
انرژی و شایستگی شخص با سازمانی که اسپانسر را عهده دار می شود می تواند تلاش را بکاهد یا شکست. ممکن است سازمان متناسب باشد ، اما نماینده آن سازمان ممکن نیست. اگر شریک خوبی پیدا کردید ، در کنار آنها باشید. اگر این کار را نکنید ، به فرصتی دیگر بروید.
3 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
سلام اسکات!
از نظرات شما سپاس گذاریم!
کاملا حق با شماست! ما مجموعه ای از ابتکارات را برای کنترل طرف خود از روند تضمین یک تحقق سریع و روان اجرا کرده ایم. میزان تحقق ما بسیار بهبود یافته است!
بازم ممنون که خوندید
2 0
استنتور
استنتور2 سال پیش
با تشکر از راهنمای ، کلودیا. بعضی اوقات ، به دلیل جهانی شدن اینترنت ، بازاریابان مردم محلی را فراموش کرده اند. برخورداری از برخورداری از نزدیکی برای ایجاد اعتماد بین کاربران و مشتریان آینده ضروری است. تمرکز روی یک منطقه خاص به ما این امکان را می دهد تا کنترل بیشتری بر مخاطبان هدف داشته باشیم و همچنین رقابت کمتری خواهیم داشت.
با احترام
3 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
بابت نظرتان متشکرم! محلی دوباره برگشته است. ما انجیلی محلی هستیم! بله ، درمورد موقعیت مکانی است و از طریق این کانال می توان درباره تعامل نیز گفت.
2 0
انگور چوب
مایکل ویلاری2 سال پیش
کاملاً با این کلودیا موافقید ،
مانند این تصور کنید - پست های کسب و کار من در Google بیشتر ایجاد می کنید ، آنها را در مجامع محلی به اشتراک بگذارید ، این پتانسیل ایجاد ترافیک خاص جغرافیایی را دارد.
برای ترافیک جستجوی مارک تجاری می تواند برای حامیان مالی نیز اعمال شود.
واقعا نتیجه گیری می شود که CTR فقط برای رتبه بندی از اهمیت حیاتی برخوردار است ، و این چیزی است که بیشتر مردم تمایل دارند از آن غفلت کنند. بنابراین نه تنها سرمایه گذاران سودآور و جذاب هستند ، بلکه یک استراتژی تفکر رو به جلو برای یک آژانس برای پیاده سازی برای کمک به کمپین های خود است.
3 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
مایکل ،
من نمی توانستم بیشتر با دیدگاه شما در مورد CTR محلی موافق باشم! حمایت مالی محلی به خودی خود کانال است و آنها واقعاً می توانند باعث ایجاد کشش شوند!
با تشکر از نظرات شما ، مایکل!
2 0
dsilvadarius
dsilvadarius2 سال پیش
آیا این راهنما برای ما خاص است یا خیر؟ با این وجود بسیار جالب است.
dsilvadarius ویرایش 2 سال پیش
3 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
سلام د!
ما این استراتژی ها را در ایالات متحده و کانادا به کار برده ایم. من می توانم تغییرات خاصی را برای تنظیم فرهنگی و موقعیت مکانی در کره زمین ببینم. با این حال ، اصول اولیه مطمئنا می تواند شما را شروع کند.
ممنون از مشاهده شما
1 0
edsonleandro
ادسون فینوتییک سال پیش
حمایت! آرامش خوب از مشاوره. قبلاً هرگز به این موضوع فکر نمی کردم. در حال حاضر می توانم فکر کنم که در چند رویداد کوچک بودجه و ساختار لازم برای حمایت مالی و افزایش فروش بلند مدت من در ازای آن وجود دارد
2 0
Claudia0428
کلودیا کروزیک سال پیش
سلام ادسون!
از نظرات شما سپاس گذاریم! آره! انجام دهید! نکته جالب در اینجاست که شما مخاطب خود را مختل نمی کنید تا داستان برند شما را بفروشد ، مارک شما جزئی از داستان مخاطبان شما می شود. چقدر عالی است!
بازاریابی از طریق حمایت مالی به عنوان یک کانال ، منجر ، تبدیل و وفاداری به برند ایجاد می کند.
دوباره متشکرم
1 0
SHM
SHM2 سال پیش
متشکرم! برای شرکت های کوچک و محلی ، حمایت مالی محلی اغلب بهترین راه برای افزایش بودجه ما است. از خاطر سپردن این ابزار مهم بازاریابی متشکریم. ما بطور مرتب از ورزش های جوانان مانند دختران ساعتی سریع سافتبال و تیم های دبیرستانی محلی ما حمایت مالی می کنیم. بچه ها (و والدینشان) سپاسگزار هستند.
2 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
خود!
از خواندن نظرات شما بسیار خوشحالم! ورزش جوانان ضربه بزرگی برای ما است. والدین داوطلب باهوش فنی هستند ، سریع پاسخ می دهند و قابل دسترسی هستند. پس از برقراری ارتباط ، کار ما را بسیار آسانتر می کند.
در تجربه ما ، آنها فراتر از آن هستند که اسپانسرهای خود را راضی نگه دارند.
همکاری با انجمن های ورزشی جوانان بسیار عالی است ، خوشحالم که می توانید همین را شهادت دهید.
ممنون از خواندن!
2 0
Peter_Nguyen
Peter_Nguyen2 سال پیش
با تشکر از کلودیا برای پست ارزشمند. به نظر می رسد که گوگل روی رده بندی محلی تمرکز دارد ، بنابراین ، بازاریابی محلی برای همه صاحبان مشاغل قابل توجه تر خواهد بود.
2 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
متشکرم ، پیتر! قطعا.
2 0
salgodelacrisis
salgodelacrisis2 سال پیش
پست خیلی خوبی!
2 1
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
متشکرم!
2 0
Claudia0428
کلودیا کروز2 سال پیش
سلام کارلوس!
ممنون از نظر شما! خوشحالم که ارزش شما را هم می بینید!
- ۹۸/۰۷/۲۸
بسیار عالی بود